Ефетивне навчання та самоосвіта комп’ютерного інженера

Очевидно, що підготовка сучасних комп’ютерних інженерів є неможливою без застосування сучасних освітніх технологій та використання англомовних інформаційних ресурсів. Знання англійської мови в професійній сфері надає доступ до:

– якісних освітніх матеріалів (в т.ч. он-лайн курсів) та спеціалізованої літератури;

– корисної інформації зі світових професійних форумів;

– участі в міжнародних освітніх проектах;

– пошуку можливих фріланс-проектів;

– майстер-класів, семінарів, вебінарів від провідних фахівців у галузі ІТ;

– інформації про нові тенденції, розробки, концепти та ін.

Learn English Pathways
Learn English Pathways

2-го та 10-го листопада для студентів 1-го, 4-го та 5-го курсів спеціальності Комп’ютерна інженерія, було проведено тематичні заходи присвячені методикам навчання та самоосвіті. Заходи організували доценти кафедри Комп’ютерних систем та мереж Андрій Луцків та Наталія Шингера. Зустріч була проведена у рамках проекту «Англійська мова для університетів» та освітніх ініціатив кафедри Комп’ютерних систем та мереж.

Learning tips
Learning tips

В ході зустрічі були розкриті наступні теми:

  1. Використання MOOC (масових он-лайн курсів) для поглиблення знань з фахових дисциплін та вивчення англійської мови. Були проаналізовані популярні освітні платформи та можливості, які вони надають: FutureLearn, edx.org, coursera.org, prometeus.org.ua та низка інших. Акцент було зроблено на безкоштовних ресурсах, які надають студентам додаткові та якісні джерела знань, зокрема ініціативу Британської Ради: LearnEnglish Pathways – серії курсів для дорослих, що використовуються багатьма організаціями, працівники або клієнти яких вивчають англійську мову у форматі онлайн.
  2. Створення сприятливого для навчання середовища: вибір місця, часу та стратегії для самоосвіти. Самомотивація, як запорука успішного навчання. Принципи пошуку раціонального використання знань.
  3. Практичні навички навчання, зокрема:
  • Техніки конспектування;
  • Техніки організації знань;
  • Організація власного часу;
  • Колективне навчання;
  • Техніки запам’ятовування та опрацювання нового матеріалу;
  • Пошук освітніх матеріалів.

 

Наприкінці заходу студенти узагальнили отриману інформацію та поділились власними думками стосовно організації власного навчання.