НовиниСтуденту

Ефетивне навчання та самоосвіта комп’ютерного інженера

Оприлюднено
Очевидно, що підготовка сучасних комп’ютерних інженерів є неможливою без застосування сучасних освітніх технологій та використання англомовних інформаційних ресурсів. Знання англійської мови в професійній сфері надає доступ до: - якісних освітніх матеріалів (в т.ч. он-лайн курсів) та спеціалізованої літератури; - корисної інформації зі світових професійних форумів; - участі в міжнародних освітніх проектах; - пошуку можливих фріланс-проектів; - майстер-класів, семінарів, вебінарів від провідних фахівців у галузі ІТ; - інформації про нові тенденції, розробки, концепти та ін.
Learn English Pathways
Learn English Pathways
2-го та 10-го листопада для студентів 1-го, 4-го та 5-го курсів спеціальності Комп’ютерна інженерія, було проведено тематичні заходи присвячені методикам навчання та самоосвіті. Заходи організували доценти кафедри Комп’ютерних систем та мереж Андрій Луцків та Наталія Шингера. Зустріч була проведена у рамках проекту «Англійська мова для університетів» та освітніх ініціатив кафедри Комп’ютерних систем та мереж.
Learning tips
Learning tips
В ході зустрічі були розкриті наступні теми:
  1. Використання MOOC (масових он-лайн курсів) для поглиблення знань з фахових дисциплін та вивчення англійської мови. Були проаналізовані популярні освітні платформи та можливості, які вони надають: FutureLearn, edx.org, coursera.org, prometeus.org.ua та низка інших. Акцент було зроблено на безкоштовних ресурсах, які надають студентам додаткові та якісні джерела знань, зокрема ініціативу Британської Ради: LearnEnglish Pathways – серії курсів для дорослих, що використовуються багатьма організаціями, працівники або клієнти яких вивчають англійську мову у форматі онлайн.
  2. Створення сприятливого для навчання середовища: вибір місця, часу та стратегії для самоосвіти. Самомотивація, як запорука успішного навчання. Принципи пошуку раціонального використання знань.
  3. Практичні навички навчання, зокрема:
  • Техніки конспектування;
  • Техніки організації знань;
  • Організація власного часу;
  • Колективне навчання;
  • Техніки запам’ятовування та опрацювання нового матеріалу;
  • Пошук освітніх матеріалів.
  Наприкінці заходу студенти узагальнили отриману інформацію та поділились власними думками стосовно організації власного навчання.

Коментування вимкнено